Saskia & David

Yoga zit hen in het bloed. David en Saskia brengen graag mensen bij elkaar die de diepte in willen met yoga en meditatie. Elke week brengen zij een nieuw verhaal, met een nieuwe ingang in bekende oefeningen. Ze zijn origineel, prikkelen je fantasie en verruimen je geest met hun intensieve oefeningen.
David en Saskia wonen vlakbij De Lijfschool, met hun twee tieners. Ze zetten zich de hele week in voor het verrijken van de yogaschool en hun community.
Hun kracht ligt in het maken van tijd. Tijd voor de mensen die naar yogales komen. Tijd om mooie lessen te maken. Tijd voor hun kinderen. Tijd voor vrienden. Tijd voor een goed gesprek. Tijd voor vrijwilligerswerk. Tijd voor het maken van yoga videos. Tijd om te genieten. Hun motto is: waar je kunt een bijdrage leveren aan je leefomgeving en inzien dat er genoeg is voor iedereen.
Saskia Meijer Amsterdam
yoga en zenleraar in Amsterdam de Pijp
Maatwerk: Voor onderstaande bedrijven gaven we bijscholing voor professionals en cursussen voor specifieke doelgroepen. Voor de tijdschriften schrijven we regelmatig over yoga en anatomie.

Anatomie lessen in Utrecht
yoga online teksten

decathlon
yoga lessen voor jongeren