Wat leuk dat je thuis of op reis één van onze online lessen gaat volgen. Ze zijn geheel gratis. Mochten de lessen in goede smaak vallen vertel het door zodat meer mensen van deze lessen kunnen genieten. Sharing is caring.
korte yogalessen heel handig
Korte yogalessen
Zet je yoga aan! Kom je elke week naar je yogales op De Lijfschool en wil je thuis ook wat doen, volg dan een paar keer per maand een korte les. Twintig minuten of een half uur om het je gestrekte rug op te frissen.
60 minuten yoga
Thuis kun je ook prima een heel uur les volgen. Lessen zoals je ze gewend bent van onze yogaschool.
- Vernieuwde kracht
- Verbeterde spierconditie
- Groter uithoudingsvermogen
- Loslaten van spanningen
- Langere concentratie
Uurtje yoga video
gratis online video
Ontspanningsoefeningen
Loslaten van spanningen kun je leren. Kom met ons oefenen. Je krijgt begeleiding in het loslaten van je spieren. Neem de tijd, zorg voor een fijne omgeving waarin je niet gestoord wordt door je telefoon of je wasgoed. Een lekker kussen, een kaarsje, je yogamat en fijne kleding. Herhaal je favoriete ontspanningsoefening dagelijks om nog dieper te leren loslaten. Deze oefeningen zijn goed voor je hersenen, je hormoonhuishouding en je zenuwen.
Yogalessen 90 minuten
Een flinke workout voor thuis. Van deze lessen ga je in alles vooruit. We doen een combinatie van meditatie, conditie, kracht, ontspanning. We werken aan alle delen van het lichaam.
lange yoga lessen online