Prijzen

Hieronder staan de prijzen van onze lessen. De proefles is gratis. Heb je vragen stuur ons dan een mailtje.
Daruma Yoga

Meld je aan voor een proefles!

Inschrijven:
Na je proefles kun je je bij je leraar inschrijven. Er liggen inschrijfformulieren op de schoenenkast. Je kunt op elk moment instromen.

Betaling:
Daruma Yoga: De betalingen zijn vooruit per kwartaal. Alle betalingen gaan via IDEAL (internet bankieren). Er is geen geld aanwezig in onze yogaschool.

Vakantie?
Als je drie weken of langer niet mee kunt doen, vanwege vakantie, ziekte of werk, laat het weten. Je kunt je voor deze periode afmelden zodat je geen contributie hoeft te betalen.

Les gemist?
Als je één of twee lessen mist, dan kun je die op een andere tijd inhalen. Een gemiste les blijft nog twee weken geldig. We stellen het op prijs als je afmelden en inhalen via email of aan je docent laat weten. Zo kunnen wij bijhouden of plaatsen vrij zijn voor inhalers. Je krijgt zo snel mogelijk een email terug ter bevestiging. Het kan voorkomen dat er geen plaats is op de tijd waarop je graag zou inhalen, je krijgt dan meteen een email terug met andere opties.
Yoga in Amsterdam Zuid de Pijp
Van yoga wordt je blij ook in 2023
We trainen op een eigen mat ivm met hygiene. Voor de proefles mag je een mat lenen. Na je proefles kun je bij ons een geschikte mat aanschaffen, je krijgt dan € 5,- inschrijfkorting op je nieuwe mat. Heb je al een yogamat neem deze dan mee.
Ook in 2023 de gezelligste yogaschool