After 12 years of giving pregnancy yoga & mama-baby-yoga with great pleasure, we unfortunately have to stop. If you are looking for a nice pregnancy course, your midwife can advise you.

We can help you get back in shape after the pregnancy. Because we work in small groups and with our expertise in pregnancy and after, we can help you get fit and strong,

-David

Mama Baby Yoga

Mama baby yoga is een fijne manier om contact te maken met je kindje en tegelijk fit en ontspannen te worden. We doen oefeningen zonder baby, dan ligt je kindje op een kleedje, deze zijn gericht op het bevorderen van de stevigheid en conditie van je lichaam. We doen ook oefeningen samen, waarbij je je kindje vasthoudt of optilt.

In de les doen we versterkende yogahoudingen, meditatie en ademhalingsoefeningen. Je hebt contact met andere nieuwe moeders uit de buurt. Het is gezellig en het kan fijn zijn om te horen hoe anderen omgaan met bijvoorbeeld het herstel na de bevalling, slaapgewoonten en het nieuwe moederschap.
  • Kracht - opbouwen
  • Ontspanning vinden
  • Lenigheid
  • Meditatie
  • Ademhaling
  • Gezelligheid
  • Een cadeautje voor jezelf en je baby

Mama Baby Yoga Amsterdam 2023

Vanaf wanneer
Mag alweer mee doen vanaf week 6 na de bevalling en 8 weken na een keizersnede

Meenemen
Gemakkelijk zittende kleding voor yoga oefeningen.
Vest, trui en/of sokken voor ontspanningsoefeningen.
Zacht matje of dekentje voor baby om op te liggen.

Kinderwagen
De kinderwagen kan binnen worden geparkeerd.

De les is op maandag van 13:00 tot 14:00 uur.

Prijs
Strippenkaart 3 lessen voor €40,-.
Meer lessen is altijd mogelijk.
Mocht je nog strippen over hebben van de zwangerschapskaart dan mag deze ook gebruiken.
Je bent ook welkom voor een gratis reguliere yogales na de mama-baby-yoga.

3 lessen mama-baby-yoga
  • De eerste les is vrijblijvend.
  • Ervaring met yoga is niet nodig.
  • Het is geen probleem als je kindje huilerig of slaperig is.
  • Het is natuurlijk mogelijk om je kindje te verschonen als dat nodig is.

Mama Baby Yoga de Pijp

Kom het een keer uitproberen:
? Als je graag even gebeld wordt vul dan hier je telefoonnummer is, anders laat je het leeg.
? Laat weten op welke datum je wilt beginnen. Heb je nog vragen dan kan je deze hier stellen.
Please type the number in blue
Autoreply
From